Natten innan..

Ja om man ska tänka lite speciellt så är det ju nyårsafton nu dock så är det typ 14 timmar kvar till jag ska träffa Sara & Fille hah.
 Ja idag så åkte jag och mamma till thalins och bytte mina täckisar och jag fick sånna som jag bokstavligen älskar! Så nu jävlar ska jag ut i snön när det blivit lite varmare, pallar ju inte att vara ute i 19 graders kyla.. Jag har också varit väldigt duktig här hemma, eller lite iallafall. Diskade efter att vi hade ätit, städade lite på rummet och städade bort kläder och skor i hallen så mamma blev lite glad tror jag :)
 Sen har jag också varit riktigt jävla förbannad också, för jag skulle bränna en skiva men det gick ju inte till en början sen när det gick så skulle jag lägga in en låt på telefon men den går inte att spela upp så skulle jag lägga in den på ipoden med och det gick men då blev det dubbla låtar av vissa och sen så hakade den upp sig så nu har den fått laddat ur så får jag börja om sen..
 Så nu ska jag kolla på Twilight. Den filmen är faktiskt bra, jag gillar inte vampyrfilmer i vanliga fall men den här blev det ändring med hah.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0