Nedräkning

Gud vad dagarna går fort, det är redan söndag och det är bara tre dagar kvar till julafton. Är det bara jag som inte har fått någon julkänsla än? Det kanske är för att vi har förlite tomtar i vårat nya stora hus, nästa år kommer vi absolut ha många många fler! Och snart ska väl granen sättas upp och jag tänker inte vara hemma när mamma ska sätta upp den och sätta dit ljusen, hon blir så jävla förbannad hah. Det kommer blir sjukt skumt att ha våran gran här i momo & moffas hus men det blir jag ändå bara glad för för jag älskar det här huset!
Mina julaftonsplaner är:
* Vakna skit tidigt på morgonen och hoppas på att mamma har gett mig en film i julstrumpan :)
* Äta frulle och göra sig iordning
* åka till Bollnäs till farmors grav
* sen upp till bästa faster och fira jul där
* åka tillbaka till Arbrå och gå på morfars grav och sen hem till mormor och Lars-Göran för mat och julklappar
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för kläder på mig? Det kanske blir min nya svarta klänning med ett grönt skärp.
Sen efter julafton så är det ju bara en vecka kvar till nyår! Och då blir det fest i Vallsta iår igen. 2009 måste absolut bli bättre än det här skit året, det börjar ju iallafall inte som det har gjort dom senaste två årena (höhö Sara ;) så det kanske är ett tecken hah.

Puss!

Kommentarer
Postat av: lillen .

hm , vad vet du om de frida ?:P hihihi ,

2008-12-22 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0