Rubrik suuuuger

Idag har jag varit så dutig, jag har skottat åt mamma och diskat med. Känner mig rätt duktig :) Nu skulle jag också verkligenm behöva plugga men jag har ingen ork för det idag.. Fullt upp med att kolla på Jerry Springer ;) haha.
Imorgon bitti blir jag sen till min näst sista dag på Arbråskolan för att jag ska till doktorn.. Hoppas att jag kan få med mig lite hostmedicin hem så att min jävla hosta kan försvinna snart!

som sagt imorgon är det näst sista dagen och det suger! Jag trivs så bra där och jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan, jag vill inte sitta på en buss minst 4 gånger om dan. Fan att vara på Arbråskolan får mig att tänka på så mycket annat och det gillar jag, istället för att grubbla på samma saker om och om igen. Världens underbaraste barn är det också där och vem ska nu säga att den personen är kär i mig hur många gånger om dan som hellst och vilka ska sitta och göra gulliga teckningar till mig och vem ska tjata om vad min kille heter?.. Jävla skit saker :p
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0