sista dagen och jag känner mig som ett barn..

Nu är sista dagen slut.. Åh det var så sorligt, barnen har suttit och ritat teckningar till mig hela dagen och när jag höll på att dela ut läxorna innan vi skulle sluta så fick jag en liten bok av alla barnen, dom hade ritat teckningar och skrivit till mig, tårarna bara rann, jag skämtar inte det är pinsamt hah. Och jag saknar dom redan.. Kommer bli skitjobbigt på måndag..

Men nog prat om det, ikväll kommer nog Lillen och Fille kanske dricka lite och kanske ut och leka i snön? ;p haha känner mig så otroligt barnslig!
Jenny, jag ´har börjat trott att man kan förändras ibland ;)
Puss!


Kommentarer
Postat av: B

hah jag visste väl att du var minst lika blödig som mig ;)

2008-12-07 @ 11:58:51
URL: http://brittawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0