Söndag

idag så finns det två födelsedagsbarn, min kära mormor och klassens Johan hah. Grattis till båda två!
Om någon timme kanske så kommer Jenny och Britta och myser med mig! Baka kladdmuffins och kolla på barnhemmet ;) Kommer absolut inte kunna somna inatt, jag är förjävla rädd för skräckfilmer.. Men ändå så vill jag se hah.
Har också fått iordning på ipoden nu, tror att jag har fattat hur man lägger in låtar också har jag testat mitt nya sing star haha skit kul men svenska hits haha.

För övrigt så kan jag inte sluta kolla på den här dansen, http://www.youtube.com/watch?v=Fv-cQrD4MS0 jag tycker att dom är grym och jag ska lära mig den där dansen helt klart, har börjat lite smått här hemma :p

Häftiga dagen idag, fick ett sms av mormor(!) haha också sitter jag och camar med farfar faster och pär, dom äldre kommer ikapp dom med hah.

Puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0