Arbråskolan <3

Stog i mitt horoskop att jag skulle ha en otursdag.. och självklart så blev det så, först när jag vaknade tänkte jag duscha  och vem står inte i duschen då? Jo Linus, arg blev jag och gick och la mig i tjugo min igen, klev upp men då var det försent för att duscha plus att varmvattnet fanns det inte mycket av. Åkte till doktorn och där gick det väl ändå bra, jippie! Åkte till skolan och får redan på att Ulla är sjuk.. Paniken började komma, vem är det som ska ha barnen?! Innan lunch gick det rätt så bra med på lunchrasten brakade allt. Tårar och skrik bestod rasten av och första halvtimmen efter.. Sen var det dags för rytmik, utan lärare skulle jag och en till praktikank ta med alla 12 barn, alltså inte världens enklaste.. Men vi fick hjälp när vi behövde det men helt slut var vi när det var dags att säga hej då.. Lite orolig är jag också över att det är min sista dag imorgon (tårar) och jag vill inte att den dagen ska bli som den här.. Men jag har världens bästa barn ändå, har inte kunnat haft någon bättre praktik plats än den här! Kommer bli så otroligt jobbigt imorgon.. Förvånar mig inte alls om det kommer rinna tårar (jag är så mesig haha)..
Hur ska jag klara mig på måndag? Utan mina kära barn.. Mina kära klasskompisar kommer bli behandlade som om dom är sju år ;) - Stäng jackan. - Du måste ha hjälm på dig om du ska vara på isen - Sluta kasta snöbollar - Men vart är din mössa och dina vantar? - Alla kläder som är blöt ska hängas in i torkskåpet! Ja jag skämtar inte, dom kommer inte få der lätt ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

men Frida, vafan du hatar ju barn? Har du lyckats bli ömvänd på något vis under dessa veckor? Hahaaa

2008-12-05 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0