Rubrik'

Efter skolan började det med att jag och Marre var ute och gick en sväng, jätte mysigt :) Sen så gick jag hem och gjorde mig iordning så skjusade mamma mig till Sara. Jag kom dit till sex eftersom att Amanda och folket ville det men dom kom ju två timmar senare :p Så det var tur att jag och lillen redan hade börjat druckit :) Sen så kom folket och då blev det ölspelet, som vanligt :p Vi hade det trevligt också gick vi till tåget och åkte till Bollnäs. I Bollnäs så träffade jag KESO! :D Jag sprang till han och hoppade upp i hans famn eller vad man säger :p Haha. Sen så träffade jag Fredrik en sväng med innan vi gick in, :) Inne på tranan så blev jag upplyft på dansgolvet så vi ramlade, ingen av oss var ju nyktra så :p HAHA! Ganska lite folk men trevligt ändå. Vid tolv gick jag och Sara ut igen och kvart i två låg jag i sängen och sov ;)  Vaknade kl åtta imorse och mådde skit illa, kunde inte somna om heller eller a jag lyckades efter en stund så vaknade jag vid halv tolv av att mamma och Linda satt och pratade nere. Jag mådde inte lika illa då men jag skakade (jag gör det när jag är bakfull). Nu mår jag ganska dåligt igen men det går nog över för jag ska ha kul ikväll! :D

När man ska hämta jackan från tranan så säger man ju inte att man ska ha en cola - Eller hur Moddan? ;) HAHAHAHA!

Idag/ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska kolla med Jennifer om vi kan kolla på OTH och försöka få Sara till Arbrå :D Hihi. Tror att jag måste ha en ganska stillsam kväll ;) Och jag är nästan sugen på att lägga mig tidigt med. Haha. Och nu till veckan är det ju lov så på måndag ska jag och Marre till Bolläs för att kolla på byxor och på Onsdag så åker jag och Sara till Gävle och efter det så sticker jag till Falun :) Hihih. Sen så ska jag göra nåt riktigt roligt på lovet med, fast jag har inte kommit på vad än ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0