Rubrik'

Nu har jag fått nya låtar som ska in i min stackars mp3 ;) Hihi. Tack tjockkis.

 Kom hem från Falun igår, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE LILLEBROR!  Så otroligt jävla underbar! fast han bet mig men vafan det får man väl ändå ta :p Han är hela åtta månader nu, två tänder och kan inte krypa :p Han kanske gör som storasyster - hoppar över krypandet och börjar gå igen? :D Fast han har ingen balans än, skit kul ;D kollade på när han va på babysim men han ville vara uppe med mig ist, hihi :) Han vill pussas jätte mycket också, han är bäst!
Så åkte jag till Sara och sov hos henne och ikväll ska jag tillbaka till henne igen för hennes tvillingsystar ska ha fest så vi ska passa den lite, man vet ju aldrig vad nybliva 13 åringar gör ;) Fast vi sätter oss och kollar på film ist. Så ska vi käka chips och dipp haha vi måste feta oss lite. Haha ;)
Så imorgon ska jag följa med Jennifer till Bollnäs på nån fest så drar vi och kollar lanet sen, HAHA. Plus att vi måste nog käka på max med, men bara kanske beror på hur mycket dipp jag och Sara käkar. . Man vet aldrig med oss.
Jag hoppas på två braa kvällar så att vi får lite nya minnen :) Hihi.

image50   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0