Skola/lov ;)

Egentligen ska jag redigera vårat manus nu men jag behöver en paus.. Jag har redigerat grunden så nu är det bara ljudefekterna kvar, suck! Fast egentligen så är det här ganska roligt man lär sig ganska mycket. Fast jag har tröttnat på vårat manus nu! Haha jag kan det nästan utan till känns det som. Men om en halvtimme ska det vara klart, inte för att det kommer bli det men jag funderar på att iaf lyssna på våra "braa" ljudefekter det är ju en bra start iaf. 
Jag och Britta sitter och kollar ut genom fönstret och känner att vi får en ny energi då, HAHA.
 - veckan efter lovet så ska vi göra ett arbete i svenskan om fotografer och vem tror ni jag ska ta? BINGO RIMÈR 
-Sen i engelskan så ska jag skriva om en låt - I will remember you - RYAN CABRERA 


Haha men nu ska jag ha lov i en vecka. På måndag så ska jag försöka ta mig ner till Bollnäs och kolla på byxor och på onsdag ska jag och Sara till Gävle och shoppa så åker jag till Falun på kvällen och hälsar på där :)  Men idag när jag kommer hem så ska jag ut och gå med Marre :D Saknar hon! och sen så blir det förfest hos Sara och sen vidare till Tranan ;) 

Måste jobba vidare nu :s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0