Fredag = Flytt

Inatt var det sista natten i lägenheten. Jennifer sa att hon kommer sakna lukten, jag kommer nog att sakna allt men jag har ju mina minnen.. :) Nä det ska väl bli skönt att flytta till hus igen.. 

Igår stod jag och Jennifer vid dagis också stog det två stycken inne i skogen och kollade på oss, jag hejade men dom ville inte heja tillbaka.. Jennifer var ganska rädd men vi såg att det var småbarn :p Det var lite kusligt.. 
Jag och Jennifer käkade också chips och dipp plus att det var handboll på teven ;D Fan va jag saknar den sporten.. 

Ikväll blir det att hjälpa till med flytten, sen om det dyker upp någonting annat mot kvällen får vi se :) På lördag är det iaf bandy BOLLNÄS - Sirius och efter bandyn vet jag inte vad som händer :p På söndag så ska jag iaf kolla på ONE TREE HILL och säkert så måste jag väl packa upp i mitt nya fina röda rum ;D HIHI ' 

Näe nu ska jag redovisa ett arbete som jag gjorde i fredags, har inte en aning om vad jag ska säga ;p HAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du flyttat? / Louise

2008-01-18 @ 18:37:00
URL: http://c0nfused.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0