Helgen.

Jag tror att jag börjar bli sjuk.. Mitt huve känns tungt och varmt plus att jag är helt slut i kroppen..

Helgen har väl varit bra förutom att det kom upp lite skumma saker som var lite tråkigt men hoppas på att det löser sig.
Fredag: Förfest hemma hos lillen :) Jag, Sara, Jenka, Frida och Petra, riktigt roligt :) Sen bar det av till tranan där jag också hade satans roligt, gjorde en vurpa på dansgolvet också ;)
Lördag: Jag, Jennifer och Joel satt hemma hos mig och käkade chips och dipp. Det blev ganska mycket prat i telefon med. Så kom Sara senare på kvällen så följde jag med henne hem till Vallsta. :)
Söndag: Jag och Sara åkte skoter från kl elva till kl fyra. Det var riktigt roligt :) Sen så sov jag och Jennifer där :)

Jag fattar liksom inte vad det är med er två grabbar. Vi kom ganska nära varandra och nu finns det inte ens ett litet hej att säga? Och du du är bara fram och tillbaka, du kommer och går.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0