EWELINA!

Den här dagen började med att Sara väckte mig, som alltid! hah :D Sen efter en stund ringde käraste Ewepewe och frågade om jag hade lust att gå ut och gå, självklart hade jag det! Så vi gick i en timme och sen hamnade vi hemma hos henne för hon skulle packa osv.  Med det var en riktigt bra morgon, tror att jag måste börja ta en promenad varje morgon :)

Vid midnatt inatt bestämde jag och Forskarn att vi skulle ta en nattpromenad, kändes som att vi gick runt hela Arbrå haha. Vid två kom Viktor och umigcks med oss. Jag säger då bara det sjuka grabbar, sjuka! Haaah men jag älskar dom :D
Vid fyra kom jag hem så idag är jag riktigt trött så ikväll blir det säkert en slapp kväll igen, känns skönt.




Sara & Mig.
Sista april 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0