Har ingen rubrik.

Ikväll blir det nog att åka flotte med folket i Galven plus Lillen såklart :) Fast vi kör på att vara nykter så att vi kommer hem på natten, känner inte för att sova kvar :p Heeh.

Igår så var vi iaf uppe hos Mange med han Emil och Forskarn. Manges bröder kom också upp och dom är störtsköna, man skrattar väldigt mycket :p Haaha!
Tillslut så gick jag och Sara hem, fast det tog sin lilla tid eftersom att vi var trötta, mest Sara :p

Jag som älskar att sova på nätterna funderar starkt på att sluta sova, jag drömmer bara skumma drömmar och vissa gånger kan jag inte ens förklara dom. Mår lika dåligt varje dag när jag vaknar.. Sjukt jobbigt. Så om jag inte slutar drömma mysko drömmar så lägger jag sovadet på hyllan. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0