Orbaden <3

Helt seriöst att inte vara datanörd längre är ju helt underbart! Fast snart börjar skolan igen och då blir det datorn som bara tusan.. Fast ändå så längtar jag lite till tetris Britta ;) HAHAHA.
Solen är fortfarande framme men på lördag är det dags för regn igen tror jag, ska ändå bli ganska skönt. Har ju legat nästan varje dag på vårat kära ställe Orbaden i två veckor(!) Färg har jag också fått, till och med min tandläkare sa det, lustigt eller hur? hihi.
Efter att jag var på Orbaden idag så gick jag hem till DH för vi skulle laga lite mat och sen gick vi och mötte mange. Vi satt bara och pratade och man lyckas alltid skratta åt Manges skämt, tror att jag har dålig humor ibland.. Men jag orkade inte sitta där hela kvällen så jag gick hem och kollade lite på film ist. Sover ensam ikväll och det är ganska skönt men imorgon kommer nog Sara hit igen :) Min lilla flickvän som Mange sa idag haha.

Imorgon är det också torsdag och då blir det Orbaden igen. Och imorgon är det också bara en dag kvar tills mamma, Lillebror Linus och mormor kommer hem, längtar faktiskt efter dom men det är också förbannat skönt att dom är borta hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0