Regn Sol Åska

Riktigt skumt väder idag, först i morse var det jätte mycket moln och ganska kallt sen runt tre blev det kanon väder runt sex började det spö regna/hagla och självklart åska! hihi!
Jag tycker att åska är ganska mysigt, jag är inte precis rädd för den men jag tycker ändå inte om att vara ute när det smäller och lyser upp hela himlen. Men nu är iallafall det förbi så jag undrar vilket väder som kommer nu, sol igen kanske? :)
Ikväll vet jag inte vad jag har lust att hitta på, känner mest för att slappa tror jag. Riktigt trött i kroppen nu men vafan när jag ska sova kommer jag bli hur pigg som hellst.

Justja kalaset gick bra, Fredrik hade med sig sin nya hundvalp, Fiffi. Hur söt som hellst! Så hade han den andra hunden med med sig, Sissla. Tror att hon heter så :p Är lite rädd för hon, skrämde mig lite idag.. Som vanligt, händer nästan alltid. Men så är det att vara hundrädd, det här rädslan kommer då inte försvinna för mig. Inte än på några år iallafall.

Fiffi är den lilla svarta och Sissla är den stora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0