SUNDSVALL / HUDIKSVALL

Igår var det en as bra dag! Började med att Sara lurade i mig i tre olika karuseller, seriöst jag har aldrig skrikit så mycket som jag gjordeoch kände mig jätte löjlig som gjorde det medanst Sara satt och skrattade åt mig haaha.
Sen så kollade vi på Adam Tensta - Hans Dj är het, på ganska långt håll iallafall. Sen kollade vi på hardcore superstar.

Magnus Uggla skulle börja spela kl 23.00 på stora scenen men vi stod där redan kvart över tio, snacka om att man hade ont i fötterna.. Men vi hamnade ju på as bra platser längst fram! Det kom bara mer och mer folk och självklart så började dom puttas! Jag och Sara tryckte tillbaka för hon hade bestämt att ingen skulle få flytta oss från våra platser. Till slut så fick vakterna lyfta över oss, tror att Sara blev lite arg över att jag hoppade över men vi hade säkerligen blivit mosad av dom där tjockisarna! ;D haha! Men vi såg iallafall klart på konserten fast lite längre åt sidan.

Efter Uggla gick vi och kollade på slutet av millencolin (!) sen så åkte vi mot Hudik. Jag och Sara skulle dela på en 90 säng och det gör ajg aldrig om! Så jävla varmt, haha.

Så klockan åtta imorse klev vi upp, det var inte roligt. Sen tog vi bussen vid nio till stan och letade oss till rättegången som vi skulle på.

Så nu är vi hemma igen och ikväll vet jag inte vad det är som händer, sånt som visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0