AlftaJenny! WOOHO

Drog mig till Alfta en stund idag, Jenny fixade till mitt hår lite så kom Britta och hennes kusin med, as kalas roligt :D Missade kladdkakan eftersom att min buss gick. Jag blir så less på dom där bussarna man måste alltid passa dom, suck..
Ja men iaf så har min mobil gått sönder, kan inte ta emot sms. Tänkte att jag kunde ta min gamla telefon då men den laddaren är ju sönder, så nu får jag leta efter Linus gamla telefon tills han kommer med pappas gamla på söndag :p

På Torsdag ska jag och Lillen till Sundsvall! På gatufesten där, kommer bli as roligt! Så sover vi i Hudik och på Fredag sitter vi på ett ställe och håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Marre

ja jag vet:D Säger jag inte:P

2008-07-02 @ 22:10:53
URL: http://maaareee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0