duktig flicka, javisst!

Idag är det första dagen på sommarlovet som jag har gjort någontig ist för att ligga hemma hela dagen :) Först fick jag sova ut till halv ett. Vid två kanske åkte jag och faster till Hudik, gick på stan där och faster köpte lite kläder till mig :)  
Sen så åkte jag till Bollnäs och träffade Jenny och Dennis, vi gick eller små sprang till max (det regnade ute) och åt lite. Sen när vi var på station igen och skulle hem träffade vi käraste Jennie Modd!
Mamma hämtade mig på station i Arbrå och jag åkte hem och kollade på en tråkig fotbollsmatch.. Dåligt Sverige dåligt.

Sen har jag och Amanda suttit och planerat inför midsommar, fast det går inte så jätte bra. haha. Men vi kommer på nåt.
Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film så att jag somnar, Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0