Öhm?

Gårdagen var ju bara skit, var på så jävla dåligt humör och det gick inte bort! Hoppas att det är bättre idag :)

Idag vet jag inte vad som händer men tror att det blev filmkväll hos Jimmy ikväll. Vi sket i det igår, (var nog lika bäst) så ska kolla om det blir av idag ist.
Det suger att det är så dåligt väder ute! Jag vill ju ligga på stranden nu när Jennifer är borta så att jag blir lite brunare så slipper hon skratta åt mig ;)

Ja så nu är två utan mina vänner i samma land, Frankrike. Dock inte på samma ställe. Men jag saknar båda redan och dom har inte varit där en dag än! Fast Jennifer kommer hem på söndag tror jag men Mellis kommer inte först till vi börjar skolan. Låååångt kvar..

Eh frulle nu!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0