Tidig måndagmorgon.

Känner mig grymt duktig, klev upp elva! Tur att man har Sara som sin väckarklocka, hon är duktig! HAHA
Och nu är jag riktigt rastlös vet inte vad jag ska göra, funderar iaf på att duscha en bra början liksom. Mormor kommer väl också hit snart och ska äta sin mat, det var fan längesen jag träffade henne. Pappa med, ska väl dra mig till Falun någondag med, jag åkte inte dit igår som jag skulle så pappa blev lite ledsen så jag får väl dra mig dit snart Edwin måste ju få sin födelsedagspresent, han blev ju 1 år igår, riktigt stor kille nu :)

Haha jag märkte också nu att jag sitter och lyssnar på min mp3, vet ej varför. knäpper nog på musiken på datan ist :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0