Rubrik'

Imorse hade vi sovmorgon till kl nio, lätt värt! Sen så bar det av till t-Berg och skulle spendera (stavning) hela dagen där.. OP06 hade nåt drogprogram under hela dagen så vi hade inga lektioner. :) Kollade på en pläs, pratade i klasserna och kollade på en sån jävla dålig film! Sen bar det hemmåt med två bussen :)
Var ner på byn en sväng så är det bara att plugga för mig nu, prov  i datagrund imorgon, fattar inte ett piss. Men man gör väl sitt bästa :)

Imorgon blir det mys med Jen, Britt och Moddan hemma hos Modd - Ska bli super roligt :D
Vi skulle tydligen baka kladdkaka, känner mig inte så laddad för det nu men man vet aldrig hur man känner imorgon :)

Helgen börjar med att vi ska på folkan och kolla på massa band och sen på lördag ska jag kolla på bandy finalen och sen vet jag inte - på söndag kanske jag och Sara ska till backen! <3 Det kan ju bli lite roligt att se henne stå på ett par skidor ;p Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0