- Vad ska vi göra nu? När ska vi på systemet? ;)

Då var sista dagen på APUn avklarad, jag har faktiskt haft riktigt roligt dom här två veckorna. Men skolan är helt klart efterlängtad.! Tre dagar går vi nästa vecka och det känns bra. Sen är det äntligen SOMMARLOV. Dock så är jag inte lika pepp längre med det kommer :)

På måndag börjar det med att jag måste åka 7 bussen.. omprov, tänkte strunta i det men mamma såg brevet från Karin, otur :p Så det blir plugg i helgen plus fotboll :) Ikväll så ska jag och Sara nattvandra i Bollnäs, fjortistranan har utsparken :p höhö.

Riktigt hett ute, shit hur ska vi klara denna sommar? :p

Nu ska jag nog ta mig en dusch, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0