1 maj

Vilken kväll det blev igår. Fast vi hade ju det roligt även fast det altid blir små bråk.
Det började iallafall med att jag Sara Frida och LillViktor satt hemma hos Sara och Drack. Så käkade vi pizza och hoppade studsmatta, hehe. Så åkte vi till Orbaden och töntade oss där och vid halv ett åkte jag och Sara till Bollnäs. Lekte lite nattvandrare osv. Haha.! Vi såg också tre igelkottar (stavning) några grodor och en räv den kvällen, helt otroligt. Vi kom hem vid halv fem och då somnade vi fortfort.

Vakande imorse och såg att Modds pappa hade ringt mig, jag undrar vad han ville. Ska försöka få tag på henne med men mobilen är tyvärr av.
Jag och Sara gick på ica och köpte en glass, den brukar faktist vara godare. Så nu har jag kommit hem och funderar på att lägga mig och kolla på Prision Break och sen ta en dusch.

Justja idag är det min och Toms dag, haha! Kommer inte riktigt ihåg varför :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0