10 maj

Det här är den varmaste dagen på länge, man blev riktigt sugen på att bada!
Jag och Huckelis cyklade ner på byn och köpte glass men det var inge folk ute, tror nästan alla var på fotboll.  Jennifer åkte hem nyss så jag ska nog kolla lite på svenskan så att den blir klar tills på tisdag. Jag har panik!

Igår så åkte jag och Lillen upp till Galven där Amanda gänget grillade. Så spelade vi lite brännboll och amanda hävde av pinnen, smart Haha! Så klättrade Fanny & Fille upp i ett träd så hittade vi en studsmatta som vi började hoppa på. Som tur var så gick den inte sönder. Sen så åkte vi tillbaka till Arbrå och spelade brännboll med massa folk, jag och Fille hamnade dock själv med ett kill lag :p Senare mot kvällen så var jag och Lillen hemma hos dh, folk som satt och drack där så vi hälsade på och pratade med dom osv. En skön kväll faktiskt :)

Ikväll ska jag Lillen och Jennifer nog till Forskarn. Vi ska spela tecken mot han och Jimmy, fast dock så får nog Sara titta på medanst fast det gör nog inget :) Jag och Jennifer ska vinna över fuskarna idag! haha!

Nu har mamma börjat grilla så maten väntar väl nu, fast jag är inge sugen men jag antar att jag måste.
Hoppas att ni får en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Marre

tack gumman, det värmer:)

2008-05-12 @ 15:49:57
URL: http://maaareee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0