fredag

Nu är jag klar med min utvärdering som vi skulle göra i skolan, jag gjorde om den så att jag skulle kunna ha någonting att göra denna dag. Men jag är helt slut i kroppen och snart slutar jag för denna dag jag ska till tandläkarn och jag längtar lite, är så less på hur slarvig hon är hela min mun har plågats i över en månad och idag ska dom äntligen fixa det!. Det är sista fredagen på hela året.. Vi har bara tre skoldagar kvar, dock så har vi APU i två veckor också och det ska bli fett nice! Längtar till Stockholm, ska bli roligt att träffa Jennys farmor. Får se vad hon tycker om att träffa mig haha ;D 

Britta är irriterad för att det ej går bra för henne och Mellis sitter och sjunger..


16 MAJ och det är snö? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0