PP - Plugg/Promenad

Denna morgon började jag med att sova över, Jennifer ringde och väckte mig tio över åtta och då gick bussen så jag hann inte med den. Men det gjorde ingenting för vi hade idrott och jag skulle ändå inte vara med på den. Idag blev det också mycket skratt från mig och Jenny, som vanligt om man säger så. Haha. Modds solglasögon blev stulna utanför matsalen, helt jävla otroligt! Så på lunchrasten fick vi gå och leta efter dom fast vi hittade dom inte.. Men en sak hittade vi och det var Björns USB minne som hade kommit bort för någon vecka sen. Efter skolan så blev det MAX med Jenny och Andrea, alltid lika trevligt att umgås med dom. Jag kom hem runt halv fem och sen dess har jag bara pluggat.. fördjupningsarbete ska vara klart nästa vecka och jag har verkligen panik för det måste bli klart och jag har inte så bra fakta men jag ska lösa det. Sen på onsdag ska engelska boken vara utläst och jag har 17 kapitel kvar så jag har en lite press där med och jag har också omprov i Karin som jag ska ta och kika på om en stund. Så klart så har vi nationella i matte med på onsdag som jag inte alls är pepp för. Förra året fick jag som sagt 8 p på hela matten, det är så dåligt!

Nog om plugg nu för nu ska jag ta en paus och gå ut och gå med Jennifer, det är ju så fint väder ute men sen blir det tillbaka till plugget.. Som tur är så sitter jag ute och pluggar på altan :) hihi.

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja tyvärr gumman blir det så, men du kan komma dit och fika?;)

2008-05-08 @ 08:13:23
URL: http://maaareee.blogg.se
Postat av: Marre

Ja det tycker jag verkligen att ni ska;)

2008-05-08 @ 21:18:34
URL: http://maaareee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0