Push

Jag tycker att den här låten är as härlig! Självklart så är det Jennifer som har den och jag älskar hennes musik. Dock i måttliga mängder ;) HAHA!

Idag hade vi nationella i matten, sista delen och det är sjukt skönt att det är över nu. Jag vet inte hur det gick men man hoppas ju alltid på det bästa innerst inne. Sen hade jag ingenting att göra på svenskan eftersom att jag blev klar med mitt fördjupningsarbete IGÅR. En stor klump släppte när jag skickade iväg mitt arbete till Patricia, as skönt! Slutade en timme tidigare idag så jag och Adde köpte en glass :)
Efter skolan följde Jennifer med mig hem så att hon fick se ett One Tree Hill avsnitt, man ryser vissa studer av det programmet! Sen så kollade vi på Arbråskolans vårkonsert och jag märkte att jag längtar tillbaka som FAN till den skolan! Shit vilka minnen man har därifrån.

Träffade på Eew när jag och J skulle gå från skolan och jag saknar den tjejen grymt mycket!

Nu blir det att kolla på Desperata hemmafruar och sen ska jag försöka sova, sovmorgon imorgon med. LÄTT VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0