storebror <3

Idag fyller värlends bästa storebror år, 21 och den firar han i Turkiet med Sofie Farfar Karin och Faster :) Jag vill också vara där, skulle vara as härligt!  Men nej jag är kvar i kalla Sverige, suck..
Hoppas att han får en lyckad födelsedag i år :)
 
Tranan var lyckad igår, hade skit roligt :D Skönt att träffa alla kompisar igen och att träffa André var superkul :D hehe. Efter tranan var jag och sara hos Danne en sväng och sen gick vi hem till Dennis innan Kickan kom och hämtade oss :)

Idag har jag bara legat i soffan, har en sån mensverk.. Men justnu är allt bra och jag kollar på Våra bästa år. Har inte sett det på länge men jag hänger fortfarande med, ett sånt segt program..
Ikväll skulle jag till Söderhamn men jag skiter i det, jag orkar inte åka så det blir nog myskväll hemma med chips och dipp till melodifestivalen :) Hoppas på att snobben vinner. Haha.

Det känns bra att vara hemma igen men jag längtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0