Yes, I've lost my mind

När jag kom hem från skolan idag blev jag full av glädje! Inte en aning om varför men skönt är det iallafall. Pluggade idag igen men det går segt med svenskan. Jag gjorde klar min sista fråga och smarta jag skrev jätte mycket om vad jag själv trodde osv. så kollade jag i våra papper och vad står det inte där? Jo att man ej får skriva i eget.. Men jag orkar inte ändra, kanske gör det på måndag när Patricia kan hjälpa mig.
 
Varit ute på med Jennifer och Marre ikväll, pinsamt som vanligt! Fast jag har börjat fundera på om det är vi som gör det pinsamt? Det kan faktiskt vara så tror jag, haha. Satte oss en sväng på kiosken med, vårat gammla häng ställe. och jag ska aldrig mer åka på min gröna bike, totalt världelös! Fast lite roligt var det ju med.

Men nu ska jag kolla lite på provet som vi ska ha nästa vecka och sen ska jag lägga mig och kolla på Prison Break :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0