isbit

Denna dag började men att jag följde med min kära mamma till Bollnäs och hjälpte henne att städa lite. Usch det är så jävla drygt att göra det men ibland så måste hon få lite hjälp, hon kan inte göra allt själv. Mamma du är bäst! Sen så var jag ner på sporthallen för det var badminton där och sen blev det bio Rallybrudar med Lillen Fille Karro och Bea, störtskön film! Efter det så åkte vi till Vallsta och fick oss lite skratt hahha. Självklart så började vi skrämma upp oss själva, blir alltid så men lite läskigt var det :p Satt hemma hos Sara lite och håll bokstavligen på att frysa sönder om fötterna.. Tygskor är det inte väder för nu!
Bea och jag åkte nattbussen hem och nu sitter jag här, ska kolla på en film tror jag och mysa ner mig i sängen.

Tack för ikväll tjejer!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0