Julskyltning/Dansuppvisning

Idag är det dansuppvisning och mitt knä är mycket bättre men vad är det som händer då? Jo vädret är piss, snöa imorse och nu typ regnar det.. Hoppas att det blir bättre senare :) Men innan det blir Bollnäs så ska jag städa mitt rum lite, hjälpa mamma med gardiner och ljusstakar sen kommer E.Paai hit och ska kolla in huset som hon inte har gjort än(!) (Visst är det tragist, har bott här sen februari.) sen blir det Bollnäs, ska vara där klockan två för att träna lite osv. Jag börjar faktiskt bli nervös nu.. Har inte gjort en dansuppvisning sen jag var 6/7? Och då var det jazzdans hahah men det här kommer nog gå bra :)

Det är ju också julskyltning och klassen skulle ju stå och sälja fika men tyvärr så verkar det inte som att det blir nåt eftersom att vi inte har fixat ett bord och inte planerat om vilka som ska stå.. Men jag gör som Sofie tar med mig lussebullarna till Bollnäs så får vi se vad som händer med dom, hoppas att det blir av iallafall vi kan ju behöva lite mycket pengar om vi ska åka utomlands i trean :)

Fortsätta med städningen nu, E.Paai kommer om ca två timmar.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0