Lördag

Kvällen hos Fanny var helt okej :) Fast när vi skulle gå hem hände det en liten halvstor olycka.. Jag Sara och Karro skulle gå hem från Fun, vi gick vid järnvägen och där är det stora stenar vem rammlar inte rätt över en sten? Jo självklart jag!.. Jag gjorde illa mitt högra knä och hade lite små panik både inatt och idag, jag har ju dansuppvisning imorgon och jag har lyckas gjort illa mitt knä, självklart blir man lite orolig om man kommer kunna vara med eller inte. Men idag har jag gått väldigt mycket i Söderhamn så nu är knät mycket bättre så det kommer nog gå bra imorgon :)
Som sagt, idag var jag i Söderhamn med Saras familj :) Skulle kolla efter skor men den turen hade vi ju inte heller.. Men en julklapp blev det iallafall så nu måste jag bara slå in den.
Ikväll så blir det nog bara en lugn hemma kväll så att jag är pigg tills imorgon :)

Haha och tack till Lillen som stod ut med en liten ledsen/arg Frida. Du är bäst <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0