Rubrik saknas..

Lunchrasten började med att Modd kastade en snöboll, rätt i Dennis nacke och hon fick självklart till baka plus att hon halkade. Ett gott skratt ;) Maten var som vanligt, äckligt. Vi borde ringa Bert Karlsson och vara med i det där teve programmet så kanske vi kunde få riktigt mat! 
- Igår kväll så umgicks jag lite med J.Larsson och Tom, var på gårn och spelade GH och självklart så var jag sämst fast jag bara skulle trycka på EN knapp, hah. Helt stört. 
- Men ikväll så blir det filmmys i Ovanåker hos fröken elefantEmma med B & J plus E såklart. Sen blir det slaggning hos B hihi. 
- Denna sista skoldagen innan APUn avslutar jag med ett matteprov, nu jävlar ska jag klara det! 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0