Toppen dag :)

Praktiken går bra, har så snälla barn på avdelningen :) Slutade runt halv fyra idag och då blev det att ta bussen till Bollnäs för att dansa lite, kommer nog bli en riktigt snygg dans tror jag och idag hade vi det ganska roligt faktiskt när vi skulle öva steg eller vad man ska kalla det, jag slipper nog iallafall :D
- Efter dansen så gick jag Ewe och hennes klasskompis plus Britta på Lejonkungen, hur bra som hellst och mycket skratt blev det med! hihi.
- Efter Lejonkungen så bar det av till sporthallen för att hämta lillebror och då fick jag min födelsedagspresent av Ewo, ett stort tack! Kommer vara till stor andvändning och det märks att tjejen känner mig väl ;) höhö.

Men nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig, är så trött..
Imorgon blir det bandy med Henke Magnus och Jens ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0