Världens bästa humör

Så irriterande, funkade inte att skriva i bloggen igår..
- Men idag så har jag iallafall haft min första dag på APUn, gud vilka söta barn jag har på avdelningen! Också sprang jag och Adde runt i vita huset och fan vad jag eller vi saknar det där stället! Träffade Leffe med, han sa att han saknade mig, hahhaahah.
Har också fått bra arbetstider 08.15-15.30 (senast) så det känns ju kanon, plus att jag kan ha lite koll på lillebror nu under fyra veckor så det känns också väldigt bra :)
- Imorgon så blir det dans och på onsdag så är det BANDY!  Bollnäs - SAIK, spelar vi lika som på dex så kanske det blir en vinst för giffarna!
Nu är jag glad igen när säsongen börjar, blir nog att åka ner till uppsala och kolla på dom den 26 med så sussar jag hos Äm i Gävle och får åka skittidigt för att inte komma försent till Arbråskolan dagen efter, hihi.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0