F

Möss och människor är nu utläst, fast jag fattar inte vad boken handlade om egentligen den var ganska skum. Så nu väntar bara provet på den, tur att vi får ha boken med oss.

Vi fick strunta i svenskan imorgon bitti så jag kan åka tio bussen men Matten går före nu så det blir åtta bussen.. Men får iallafall en timmes sovmorgon som verkligen är värt nu!
Sover så dåligt och jag antar att det är pga fullmånen.. Sara sa att det fortfarande var det så jag antar att det blir en dålig natt igen med.
Ja jag har också gått och blivit typ beroende av att kolla mitt horoskop, vet inte varför men det blev efter att det stod en sak ca två veckor sen som stämde in bra. Men jag måste sluta med det, kan ju inte bli beroende av det som jag blev med tetris ;) höhö. (B skratta och känn dig utpekad när du läser det ;)

Nu ska jag kolla på ett Prison Break avsnitt (säsong 2). Tänkte att jag skulle köra den säsongen nu, vet inte riktigt vad jag ska ta efter den men jag kommer på nåt ;p Och han är ju så jävla snygg! och hans tatuering passar så bra på han, mina vänner vet att jag är helt såld haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0