Skoldag

Det ända som jag skulle göra igår var att kolla på idol och desperata hemmafruar, hihi. Gick och la mig ganska tidigt, fattar inte hur jag kan somna runt elva nu det kunde jag verkligen inte förra året och absolut inte i sommar då kunde jag inte somna innan två på natten ;) 

Kalle uppgiften som skulle vara klar idag är nog klar nu, eller jag hoppas att den är det. Kan iallafall hjälpa B lite med hennes uppgift med tanke på att det är ganska tomt på den. :) 
Ja tycker inte ni att det känns som fredag nu? Det tycker iallafall jag och B, men det är tyvärr bara onsdag men den är slut snart eller skoldagen är slut om 2 1/2 timme. 

Just remember this. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0