söndag kväll

Idag har jag gjort allt som jag skulle göra! Då är det väl okej att vara lite stolt över sig själv. hih.
Imorgon är det skolfoto som gäller, måste åka till skolan tidigt imorgon för spexfotot och stanna kvar längre för klassfotot. Och vi har ju sånt jävla dåligt tema på vårat spex haha, men vafan vi gör vårat bästa när klassen har svårt att komma överens och när det är dåligt om idéer. :p Kan nog bli roligt iallafall ;)

Mamma mia, skit mysig film! Kollar på den flera gånger om nu. Älskar när dom sjunger abba låtarna, så kan man sitta och sjunga med lite också  hihi.

Justja snart ska jag klippa mig, gruvar mig som fan för jag kommer få kort hår! Men det är mitt eget fel eftersom att jag är dålig på att sköta det.. Men det känns bra att det är Marre som klipper mig, känner mig säker :) Men vilken dag vet jag inte än, frissörn skulle höra av sig ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0