SUPERFRIDA!

Att dansa är ju bara för roligt! Började först med en uppvärmning som inte gick så bra med tanke på att det var första gången, sen skulle vi träna magen och det var så jävla skönt! Sen var det armarnas tur, under två låtar skulle vi ha armarna uppe i luften och göra olika rörelser, sjukt jobbigt men nödvändigt.
Vi var också jätte många i våran grupp, nästan hela salen var fylld och det var ingen som kunde klaga på kyla iallafall hah. Dansen gick också bra men tyvärr så går inte jag och mitt knä ihop idag men det gick att dansa iallafall dock försiktigt. Taggad tills nästa vecka!

Imorgon så är det en speciell dag, ska stanna kvar i skolan efter skolan har slutat för niorna ska komma och kolla. Men det bästa är att Evelina kommer hit då! Tänk att ca 12 timmar är hon här hemma hos mig, kanon! :D På torsdag tar jag med henne till skolan om hon vill, hoppas på det :) Och på fredag drar jag med henne på DEX! Nattmatchen mot ljusdal och som jag längtar. Jag känner redan stämningen på läktarn!

Nej nu är det Prison Break som gäller och sen desperata hemmafruar, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0