Tisdag,

Det är så skönt att inte behöva plugga ikväll! Provet som vi gjorde idag gick nog ganska bra, tror nog att jag iaf lyckas få ett G. Har inte tid för omprov iår och jag behöver inte göra det heller för jag är så jävla duktig i skolan nu ;) hahaha Modd försökte få mig att skolka från en onödig lektion idag men det gick då inte, tror till och med att B var stolt över mig! :D
Efter skolan så hjälpte jag mamma att städa eftersom att hon inte är nå pigg nu, sen blev det desperata hemmafruar och nu lite O.C ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: B

jag ÄR stolt över dig!

2008-10-08 @ 12:53:48
URL: http://brittawikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

svikare! ;)

2008-10-12 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0