teve plugg.

Igår kväll kom Cicci hem till mig och sov över här :) Hon kom hit vid tolv sp vi hann inte göra någonting, kollade på en film men hon somnade nästan på en gång haha.

Idag så blev det att nöta O.C. One tree hill och snart nya Gossip avsnitt ;) Snacka om att jag känner mig som en nörd.. Men sen så ska jag faktiskt vara duktig och plugga för fullt! Måste komma igång med det nu med tanke på att det är prov på tisdag. Känns så bra att jag tar skolan mer seriöst i år, tar tag i mitt pluggande mycket mer nu också och det känns jätte bra, ska få upp mina betyg nu så att jag blir riktigt nöjd :)

Imorgon är det måndag igen och det betyder att jag har en riktig kort dag men det är också bara tre veckor kvar tills jag fyller år! Jag är jätte barnslig när det gäller min födelsedag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0