Fredagsmys(?)

Britta hade ju inte alls gjort ett dåligt inlägg ikväll ;) Hon är bara för bra men jag är ledsen för färgen på tröjan med det är ju texten som räknas ;D www.Brittawikman.blogg.se
Min kväll blev så att jag sitter hemma och kollar lite på film, var meningen att jag och Lillen skulle träffa några kompisar med jag står inte ut med det ikväll :p Får träffa dom imorgon istället.
 Kalaset gick iallafall bra och jag fick ett sms som gjorde mig på kanon bra humör, bb är hemma ännu en gång! Nu med små förändringar och det är kanon, än så länge iallafall :D

Imorgon ska vi vara hundvakt och sen så kanske vi åker på fest, kanske kanske.
Nej men jag ska väl fortsätta kolla på Håkan Bråkan och hoppas på att tiden ska gå fort så att jag kan lägga mig snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0