+ i kanten klagomål..

Okej vi börjar med en dålig star idag:
Du är så jävla äcklig! Raggar på småtjejer som kallar dig för äckel och du vet det du ser ut som ett helvete och beter dig som en 14 åring. Sitter och berättar för din "kompis" att du vill ligga med hans dotter. Hur jävla patetisk är du?! 

Onsdag och den här veckan har gått lika fort som dom andra, shit det här året kanske kommer gå fortare än förra? Då kommer vi ju bli studenter på en gång :D 
Vi har iallafall håltimme nu fram till om en timme eller nåt liknade sen är det Kalle lektion som gäller hela dagen, känns förjävigt om det blir lika som förra veckan. En lång genomgång som man fattar nada av och sen ska man jobba och har ingen koll på vad man ska göra, så tar det ett år innan man får hjälp.. Nej nu blev det för mycket klagande men det är ungefär så, ibland. 
Efter skolan idag så blir det hem och fortsätta nöta one tree hill, kanske ska komma ut och springa en sväng med. Sen så ska jag kolla på plugg idag igen, känner mig rätt duktigt nu när jag börjat plugga en vecka innan provet är istället för dagen före.. 
 + i kanten för mig :) 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0