Jag kör på plugg ;)

Ikväll hamnade jag i Bollnäs, som att jag inte hade varit där till räckligt under dagen? Men jag skulle faktiskt på ett möte med Lill S och Stor S. Men det gick iallafall bra och jag tror att det kommer bli riktigt roligt det här, som sagt det blir vad man gör det till :) Påvägen till mötet så gick vi också igenom nya tunneln, riktigt snyggt där nere med alla lampor i olika färger, så vi tyckte att dom hade gjort ett väldigt bra jobb där ;) haha.

Idol blev det också ikväll och vad ska man säga, alla är ju så jävla bra! Det här kommer lätt bli det bästa året tror jag.
Men nog om IDOL och mötet nu ska jag plugga i 40 min och sen blir det lite One tree hill ;)
Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0