Lördag

Som sagt gårdagen var kanon kul! Förfest hemma hos Jimmy först tror att det var runt 19 stycken som var där (i en liten etta!) och självklart spelade jag och Cicci våran låt, luftenshjältar! Sen så skjusade storsara mig lillen jimmy och dh ner till Bollnäs, Sarorna åkte vidare och jag och killarna väntade på folket som kom med tåget och bussarna :D Traskade in på tranan och där blev det jätte mycket dans och trångt var det :p Blev också lite bråk där så jag och Jens åkte ner på lådan med det gick bra.
Kom hem och hade så jävla ont i fötterna (hade tappat mina plåster!) och var as trött så jag somnade ganska snabbt haha.
Tack för kvällen Cicci :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska ner till Jimmy och kolla på film om det blidde så :)
Justja jag är också överlycklig nu, One Tree Hill börjar imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0