Måndag

Bästa vännen Tomas fyller 18 idag, stort grattis till honom! :)
Idag slutade jag kl 12, ganska skönt men det suger att det inte är så många andra som gör det vi är också bara sex stycken från klassen som slutar den tiden så man har ju inte så mycket att göra haha. Men efter skolan idag så åkte jag mami och Linus ner till Bollnäs, köpte skooor! :D också skulle vi kolla på innebandy saker till Linus för det var nå rabbat eller nåt sånt :p
Tillbaka till skorna som jag köpte, jag hade sånna när jag gick i typ sexan(?) Dom där addidas skorna ni vet. Dom är ju så jävla sköna men självklart så har jag redan hunnit fått skavsår (förstår inte hur jag lyckas) men det var också kvar från i helgen men nu är det ju ännu värre, får se vilka skor det blir att ta imorgon när klassen ska åka till S-hamn och fota :p

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, ska nog kolla om på säsong ett (sex and the city) eftersom att jag fortfarande har det hemma, glömde att ta med det i söndags..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0