Redan måndag

Så var det måndag igen, veckorna går så fort! Blir nästan rädd när jag tänker på att våran APU närmar sig, fanfanfan säger jag bara har ju inte fixat någon plats att vara på än! Lite panik ja. Men jag har faktiskt inte lagt ner någon energi på det heller så.. Men till en liten galad nyhet, om precis FYRA veckor så fyller jag år! Jag älskar att fylla år ;) Även om det suger att fylla 17..  Och på torsdag är det bara TRE veckor kvar till Evelina kommer hit och hälsar på! Längtar till tusen och jag ska lura med henne på bandy moahahahaha.

Idag så slutade jag tolv (usch så skönt) och jag hann med tolv bussen hem(!) Runt fyra kanske det var gick jag och Cicci ner på byn för vi skulle sola och när jag skulle ta ut pengar så funkade inte vissa knappar(!) så det blev att låna lite av kära Cecilia :)
Nu ska jag fortsätta nöta OTH <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0