Sarahelg

Det blev ingen data på hela helgen, skönt.
 I Fredags så åkte jag hem till Sara då gjorde vi inte så mycket med tanke på att jag åkte dit sent.

På lördagen så gick vi upp rätt så tidigt (tycker jag iallafall) för att göra klart lite i stallet och sätta klart hagen, eller Sara gjorde allt och jag hjälpte till pytte lite haha. Senare under dagen så skulle vi hämta hem hennes hästar och det tog ju sin lilla tid om man säger så, men det var roligt att se haha. När vi kom hem så gick vi och käkade pizza med Magnus och sen låg vi och kollade på film. Somnade rätt tidigt var ju så jävla trött..

Och idag blev det att fixa lite med stallet igen och nu är jag hemma efter en hel helg hos Sara :) Ska plugga lite och sen blir det teve.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0