Sjukling

Ja igår så åkte klassen till Slödderhamn, så jävla ovärt! Mådde inte alls bra och det regnade så det blev inga kort heller. Slutade när vi kom tillbaka till Bollnäs igen men jag och Adde satt och väntade på Jimmy tills tre bussen(!) Men jag hade ändå ingenting att göra hemma så då var jag snäll mot Adde ist :) Sen på kvällen gick jag ner en sväng till Jimmy och kollade på film med han och Cicci :D Sen gick jag hem i regnvädret, (dåligt gjort) Så somnade jag halv tolv! As bra gjort eftersom att jag inte har gjort det på över ett halvår.. Sen fick jag också reda på att Evelina (från blekinge), min tremänning vill komma och hälsa på mig i Oktober, hur underbart är inte det! Har inte träffat henne på över ett år och hon är väldigt saknad..

Idag så struntade jag i skolan, är inte pigg idag heller så jag vilar upp mig tills imorgon ist, då måste jag vara frisk för då ska jag umgås med min andra Ewelina! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0