skolan

Justnu är det lunch och vi väntar på våran troligtvis goda efterrätt som Sofie står för idag. Skoldagen slutar tio över två men jag har en matte lektion efter till tio över tre men idag struntar jag i den, ligger bra till iallafall plus att jag har börjat pluggat hemma så det här kommer nog gå bra. 
Runt sex-tiden ska min lilla familj bege oss till Flästa för lillastor kusinen Johan fyller 15 år, stort Grattis till surpuppan (som för övrigt är väldigt lik mig med sitt beteende tydligen..) Efter turen till Flästa vet jag inte riktigt vad som händer, kanske skulle ta en mys kväll med Ewelina men det återstå att se, annars tänker jag umgås med Sara för det var faktiskt ett bra tag sen :p
Lillebror ska iallafall iväg på tranan ikväll (troligtvis iallafall), gillar det inte haha jag är för överbeskyddande.. 

Tio minuter kvar tills lektionen börjar och då är det Åkte timme som gäller, 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0